Texaco Benelux - Internal Branding

Project

Cocoday Texaco Benelux: internal branding event voor 250 pompstationmanagers. Thema: Gateway to Hospitality.

Onze opdracht

Bedenk een programma, dat de pompstationsmanagers op interactieve en levendige wijze informeert, enthousiasmeert en 'eigenaar' maakt van de (marketing)plannen voor het volgende jaar. Laat hen hierbij de merkwaarden beleven, waarbij daarnaast de saamhorigheid wordt gevoed.  

Thema: Gateway to Hospitality

Na een warm onthaal door 4 zingende stewardessen betraden de gasten de ruime terminalruimte via de industriële 'gates' die de locatie zo typeren Daar genoten zij van een ‘eigen’ kopje Segafredo koffie. Na een opening met ‘Texaco safety instructions’ namen de sprekers de gasten gedurende de middag op interactieve wijze mee in de resultaten van het afgelopen jaar, ontwikkelingen en plannen van het komende jaar. Het nieuwe Go Fresh concept werd geïntroduceerd en die dag letterlijk gelanceerd bij het eerste tankstation.

Wrap up met cabaret en kunstwand

Op cabareske wijze werd de middag afgerond en plaatsten de gasten letterlijk hun handtekening op de die middag vervaardigde XXL kunstwand, waarop de plannen in kreten, symbolen, schetsen en illustraties waren samengevat.

De informele borrel en walking dinner met live cooking onderdelen, een trendy DJ en live saxofonist zorgden voor een feestelijk slot. Een gastvrij onthaal. Klaar voor het nieuwe jaar!