Koninklijke Horeca Nederland - Landelijke Bestuurdersdag

Project

Voor Arjo Nederland organiseerden wij de jaarlijkse kick-off in de charmante en veelzijdige locatie Kontakt der Kontinenten. Een intern event voor alle 150 medewerkers.

Onze opdracht

Bedenk een aansprekend dynamisch programma waarin ruimte is voor de terugblik op het oude jaar en het lanceren van de plannen van het nieuwe jaar. Een programma dat informeert, enthousiasmeert, verbindt en activeert.

Talkshow

De dag ging van start met het inhoudelijke gedeelte vanuit het MT in de vorm van een Talkshow vol afwisseling en interactie met het publiek. Maar niet voordat alle medewerkers hun cadeautje dat zij bij binnenkomst uitgereikt kregen mochten openen; de Arjo hoodie – “Heb jij de A-factor?”

Keynote Jaap Bressers

Diepe indruk maakte het verhaal van keynote spreker Jaap Bressers. Hij vertelde hoe iedereen vanuit zijn eigen rol het verschil kan maken voor anderen. Met een lach en een traan vertelde hij zijn levensverhaal. In zijn verhaal roept hij nu op tot dit soort kleine acties, die voor een ander een groot verschil maken, Carlosmomentjes.

Pitchcompetitie: verloren klanten terugwinnen

Na een inleiding in de kunst van het overtuigen middels storytelling, gingen de medewerkers vervolgens in groepjes aan de slag om een moodboard te maken, een ‘Tell-sell reclame’, waarmee zij hun idee pitchten voor het terugwinnen van verloren klanten.